[Off Topic] Wir stellen uns vor!

Antworten
Saraturas
Reisender
Beiträge: 1
Registriert: 14. Mai 2021 20:31
Raucher: Nein

[Off Topic] Wir stellen uns vor!

#1

Beitrag von Saraturas » 14. Mai 2021 20:33

Servus :)

Mia wolltn ins mal kurz vorstelln, da ma no neu da sein :)

I bin der Patrik, 29 und i wohn gemeinsam mit meina Freindin der Maddy, 25 in Telfs. Insa Freizeit verbring ma am liebstn mit
Zocken, Brettspiele, Unternehmungen, Konzerten (Metal) und seit kurzem a mit DnD.

Da sich die Corona Situation langsam wieder a bissl entspannt, wollt ma mal wieda bissl mehr mit andere Leute machn
und würdn dafür oafach mal gern ins a bissl bei euch umsehen und gern mal bei eure Community Events etc. mitmachn :)

Uns würds voll freuen wenn jemand vo enk Lust hat mal was mit ins zu unternehmen oder mal zamm zu spielen.

Wenns mehr wissn wollts, meldets enk gern über Discord (Saraturas#9971)

Pati & Maddy
Antworten